Tevredenheids garantie - no cure no pay

Wij doen er alles aan om een oplossing te vinden bij een computerprobleem.

Naast bekende computer vragen en problemen zijn er natuurlijk ook nieuwe uitdagingen voor ons waardoor we wel eens op zoek moeten naar een oplossing. Maar omdat we er van uit gaan dat er altijd een oplossing te vinden is, gaan we een stapje verder richting u als klant.

Computerhulp bij computerproblemen met 100% No cure No Pay garantie

 

Wij garanderen u dat wij de gemaakte kosten bij ons 100% vergoeden als we uiteindelijk geen oplossing kunnen vinden bij een computerprobleem. Dit zullen we altijd in goed overleg doen, waarbij onze teamleider beslissingsbevoegd is.


Voor deze extra service stellen we wel een aantal regels en voorwaarden:

  • U heeft ons de kans gegeven om het probleem te mogen oplossen in een normaal tijdsbestek. Dit zal worden beoordeeld door onze teamleider.
  • Indien een probleem niet direct is opgelost, krijgt PC Hulplijn de kans om het alsnog op te lossen, zonder dat er derden of andere ICT bedrijven tussen zijn gekomen.
  • Wanneer is gebleken dat er sprake is van een hardware probleem, dan is de oorzaak van het probleem wel gevonden, Echter het probleem kan niet op afstand worden opgelost. Dit soort problemen vallen dan ook buiten deze regeling.
  • U kunt maximaal 3 weken na de initiële probleemmelding, aanspraak maken op deze coulance regeling.
  • De kosten die vergoedt kunnen worden zijn enkel en alleen de gemaakte kosten via het 0900-nummer of onze vaste tarieven. Alle andere (telefoon)kosten, zoals mobiele toeslag e.d. worden niet vergoedt.

Niet tevreden over onze hulp? Onze klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Bel dan naar ons informatienummer 070 336 79 00 of stuur een bericht via ons contactformulier en we zorgen voor een passende oplossing!
Een tevreden klant telt tenslotte voor twee!

Branche organisatie ICT Waarborg

De 7 zekerheden bij ICT Waarborg

PC Hulplijn is een gecertificeerd lid van ICT Waarborg. Dit betekent voor u als klant extra zekerheden waaraan een goed ICT bedrijf moet voldoen. Onwaarschijnlijk, maar komt u er met ons echt niet uit, dan kunt u uw klacht uiteindelijk ook wenden aan deze partij. Klik hiervoor op de volgende link: https://www.ictwaarborg.nl/service/bemiddeling

 

 

Direct Computerhulp nodig?
Bel 0900 555 55 33 (90cpm)

Bel naar 0900 555 55 33 (90cpm) en u wordt direct geholpen door één van onze getrainde computer-specialisten.
Of kies voor het VIP abonnement, extra voordelige hulp voor slechts 50cpm!
Liever een vast tarief? Neem een onderhoudsabonnement of kies voor een oplossing tegen vaste prijs!

Met 100% Niet goed Geld terug Garantie!

Nieuwsbrieven

PC Hulplijn houdt u gratis op de hoogte van nieuwtjes, computergevaren, problemen en oplossingen van het moment

Go to top